ראשי > דירות למכירה ללא תיווך >
אתם קובעים איך תראה דירתכם, אפשרות להזזת קירות ושינויי פנים - ללא כל עלות נוספת

 

דירות למכירה בקריות ללא תיווך

 

אין ספק שכשמגיע הרגע לחפש דירה למגורים עולה גם שאלת מחירי התיווך הגבוהים שעולים כל הזמן ותמיד ירגישו למי שרוצים לקנות את הדירה כ"כסף מבוזבז". לא משנה אם אתם מחפשים דירות למכירה בקריות באופן כללי או אם אתם מחפשים דירות למכירה בקריית מוצקין או בקריית ביאליק באופן ספציפי, חשוב שתדעו שקיימת אפשרות למצוא דירות למכירה בקריות ללא תיווך!

 

דירות קונים רק בחברת לונדון ייזום ובנין 

 

חברת לונדון ייזום ובניין בע"מ הבונה ויוזמת פרויקטים למגורים בקריות מעל עשרים שנה מציעה לכם למצוא במאגר הדירות הגדול שלה דירות שיוכלו לשמש אתכם למגורים או להשקעה , בין אם מדובר דירות למכירה בקריות 3 חדרים או בין אם מדובר בדירות למכירה אחרות, בין אם מדובר בדירות למכירה בקומת קרקע או בין אם אתם מעוניינים דווקא בפנטהאוז. הניסיון הרב של החברה מאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו היצע מאוד גדול שמאפשר לכל אחד מלקוחותינו למצוא בדיוק את הדירה למכירה שהוא מחפש וחולם.


בדיוק מהסיבה הזו גם החלטנו להקל על הלקוחות שלנו ולאפשר להם לקנות דירות למכירה בקריות ללא תיווך ולהשקיע את הכסף הרב הזה בריהוט חדש או בביטוח לנכס החדש. אנחנו בונים את כל הדירות שלנו בכל הפרויקטים החדשים והמחודשים מתוך אהבה גדולה לקריות ולתושבים האיכותיים שבחרו לגור בהן. אנו בונים לא רק מאהבה אלא גם מתוך מחויבות לעמידה בסטנדרטים של איכות ומקצועיות בעמידה בלוחות הזמנים ומעניקים ללקוחות שלנו ליווי אישי ושירות אמין ומסור שמאפשר לנו להיות היום לאחת מחברות הבנייה המובילות באזור.


אנחנו לא מוכנים להתפשר על איכות בשום שלב בבנייה וכן בשום שלב בשירות ובליווי ולכן אם אתם מחפשים דירות למכירה בקריות ללא תיווך -כנראה שמקומכם איתנו!

כמו כן, חברת לונדון ייזום ובניה מציעה מגוון פרויקטים בקרית מוצקין.

 

אם אתם מחפשים דירות למכירה בקרית מוצקין או דירות למכירה בקרית ביאליק מקומכם איתנו, צרו קשר ותיהנו מהצעת מחיר משתלמת במיוחד. 

 

חדשות ועדכונים

 

 

 

חברת לונדון מתמחה בעסקות קומבינציה בהן בעלי המגרשים מקבלים כתמורה דירות פאר הנבנות במקום.

 

 

עבודות הבניה בפרוייקט אושה 24 ק.מוצקין, אנו לאחר סיום עבודות החפירה ויציקת מרתף המחסנים, עבודות הבניה הגיעו לקומה שניה ונמשכות בעיצומן. 

 

נמכרו כל הדירות בפרוייקט אושה 24 למעט דירת פנטהאוז ייחודית קומה שישית 4 חדרים 117 מ"ר + מרפסת 23 מ"ר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


עודכן בתאריך: 18/02/2024

יצירת קשר מהיר

 

משרדי החברה: חומה ומגדל 20, קרית חיים, טל: 04-8410222, פקס: 04-8416250, E-mail: doron@london-ltd.co.il

 

Image result for logo facebook FAVICON


© כל הזכויות שמורות לחברת לונדון ייזום ובנין בע"מ   אודות הנגישות