ראשי > דירות למכירה בקרית ביאליק >
אתם קובעים איך תראה דירתכם, אפשרות להזזת קירות ושינויי פנים - ללא כל עלות נוספת

 

דירות למכירה בקרית ביאליק ללא תיווך

 

אנשים המחפשים דירות למכירה בקרית ביאליק, הם אנשים מיוחדים במינם. כל מי שמתגורר בעיר יוכל להעיד על האופי המיוחד שיש לעיר ולתושבים. העובדה שקרית ביאליק היא יישוב ותיק מחד אך הוכרה כעיר באופן רשמי יחסית מאוחר לערים הגדולות כמו תל אביב או חיפה מאידך, מעניקה לה מעמד מיוחד ומאפשרת לנו כחברה מובילה בתחומה, להשפיע רבות בבנייה איכותית וחדשנית מעל עשרים שנה על המראה המעוצב והעדכני של העיר כולה ולאפשר לתושבים בה ליהנות מאיכות חיים בנוף טבעי וכפרי מצד אחד ללא  צפיפות ופקקים בלי לוותר על היתרונות של החיים בעיר מפותחת ועדכנית עם כל החידושים  של בנייה חדשה וירוקה.

 

קרית ביאליק - רקע כללי

 

קרית ביאליק, הקרויה על שמו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק, היא עיר במחוז חיפה המהווה חלק מהערים הנכללות באזור הקריות. קרית ביאליק נוסדה בשנת 1934 על ידי קבוצת עולים מגרמניה ובשנת 1950 הוכרזה כמועצה מקומית ובשנת 1976 כעיר. קרית ביאליק המשתרעת על פני שטח שיפוט כולל של כ-8,000 דונם, מאכלסת בשטחה כ-40 אלף תושבים.
 

 

פרוייקטים חדשים למגורים בקרית ביאליק

 

בדומה לכל אחת מערי הקריות ובדומה לכל אזור מגורים אחר בישראל, גם בקרית ביאליק תוכלו למצוא בימים אלו מספר הולך וגדל של פרויקטים חדשים למגורים בהם מוצעות לכם דירות למכירה בקרית ביאליק מקבלן. פרויקטים אלו עומדים לרשותכם גם בשטח קרית ביאליק הוותיקה במסגרת פרויקטים חדשים למגורים בקרית ביאליק וגם בשכונת המגורים החדשה בקרית ביאליק הידועה בשם: שכונת אפקה. בפרויקטים אלו עומד לרשותכם היצע מרשים ומגוון של דירות למכירה בקרית ביאליק הכולל בין היתר: דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ודירות גג 5 ו-6 חדרים, דירות פנטהאוז ועוד.

ההבדל בין הפרויקטים החדשים למגורים בשכונת המגורים החדשה לבין פרויקטים חדשים למגורים בשכונות השקטות של קרית ביאליק, בא לידי ביטוי בגובה המבנים, כאשר בפרויקטים הממוקמים באחת מהשכונות הוותיקות והמתחדשות של העיר תוכלו למצוא פרויקטים במסגרת בנייה נמוכה (מבנים בני 5 עד 6 קומות עם מספר מצומצם של דירות בוטיק בכל פרויקט) וזאת לעומת מגדלי מגורים בני 18 קומות ואילך בפרויקטים החדשים בשכונת המגורים החדשה אפקה.

 

דירות להשקעה בקרית ביאליק - כל היתרונות 

 

קרית ביאליק, בדומה לכל עיר אחרת בקריות, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות באיכות החיים הבאות לידי ביטוי בכל תחומי החיים, דבר אשר הוביל יותר ויותר משקיעי נדל"ן להתעניין בכל אחד מהפרויקטים החדשים בהם ניתן למצוא דירות למכירה בקרית ביאליק.


דירות אלו משווקות במחירים נמוכים בהשוואה לדירות בפרויקטים חדשים בחיפה, כאשר דירות למכירה בקרית ביאליק מהוות פתרון אידיאלי עבור קהלי יעד נרחבים הכוללים גם משפחות צעירות מאזור חיפה וערי הקריות הסמוכות, גם בקרב משפחות משפרי דיור מקומיות וגם בקרב משקיעי נדל"ן המבקשים לעצמם הזדמנות אטרקטיבית להשקעה באזור הקריות.

חברת לונדון ייזום ובנין מציגה: מגורי בוטיק בקרית ביאליק

 

בין יתר הפרויקטים החדשים למגורים בקרית ביאליק, מככבים הפרויקטים של חברת לונדון ייזום ובנין העוסקת בייזום פרויקטים למגורים באזור הקריות כבר למעלה מ-20 שנה. הפרויקטים של חברת לונדון ייזום ובנין בקרית ביאליק כוללים מספר פרויקטים חדשים למגורים באחת מהשכונות השקטות והוותיקות של העיר, כאשר כל אחד מהפרויקטים מאפשר לכם ליהנות ממבני מגורים חדישים ומודרניים נמוכי קומה (עד 6 קומות). בין יתר הפרויקטים של החברה בהן תוכלו למצוא דירות למכירה בקרית ביאליק תמצאו את :

האפשרויות הרבות העומדות בפני כל מי שמחפש דירות למכירה בקרית ביאליק, בין אם מדובר בדירה למעבר אחרי חתונה כזוג צעיר עם מחשבה עתידית על האפשרות להתרחב, או בין אם הכוונה היא לעבור לגור בדירה גדולה ומרווחת יותר באזור בטוח עקב הרחבת המשפחה לצורך חיים איכותיים עם ילדים, וכמובן שגם בין אם מדובר בחיפוש אחר דירה להשקעה. בכל אחד מן המקרים ניתן לבחור בין פרויקטים רבים של שכונות מגורים לצעירים או מאחד מהפרויקטים החדשים הנוספים הנבנים בימים אלה בקרית ביאליק ע"י חברת לונדון ייזום ובניין בע"מ שהסתיימו ממש לאחרונה, או עתידים להסתיים בקרוב.

 

הניסיון וההיכרות שלנו למעלה מעשרים שנה בתחום ובעבודה בקרית ביאליק בפרט, מאפשרת לנו ללוות כל אחד מהלקוחות הרבים שלנו באופן אישי ולהתאים להם את הנכסים המתאימים ביותר לרצונם דרישתם והעדפותיהם בלי לותר על איכות גבוהה עמידה בלוחות זמנים ומקצועיות. אך כן להיות מסוגלים לוותר על תשלום התיווך היקר. העובדה שאנחנו עצמנו בונים בה פרויקטים רבים ומגוונים, מאפשרת לנו למצוא דירות למכירה בקרית ביאליק ללא תיווך ולחסוך ללקוחות שלנו הרבה כסף בצורה זו. אנחנו בונים בעיר מתוך אמונה גדולה בפיתוח שלה ובהענקת איכות חיים ברמה גבוהה לתושבים בה ומאוד גאים לקבל תגובות מלקוחות מרוצים גם אחרי עשרים שנה בעיר.


אנו בחברת לונדון ייזום ובנין מעוניינים בטובת התושבים בעיר ורואים בבנייה איכותית, מקצועית ואמינה את החשיבות הגדולה ביותר, לכל מי שמעוניינים לרכוש או לשכור דירה בקרית ביאליק ללא תיווך. וליהנות מהמבחר הגדול של האפשרויות שברשותנו שיוכלו להתאים לכל צורך או מטרה ולאפשר לכם ליהנות מדירה ברמת בנייה גבוהה מקצועית ואיכותית בסטנדרטיים הגבוהים ביותר וכך לדעת שהגעתם למקום הנכון - הגעתם הביתה!

 

חברת לונדון ייזום ובנין, מקפידה על סטנדרטים גבוהים בכל אחד מהפרויקטים אותם היא יוזמת ובונה, כאשר המפרט הטכני העשיר מהווה חלק בלתי נפרד מהתכנון המתקדם והמודרני של דירות המגורים בכל אחד מהפרויקטים אותם היא יוזמת.

 

חברת לונדון ייזום ובניה מציעה מגוון דירות למכירה בקריות ללא תיווך

למידע נוסף צרו קשר באתר ונציגינו ישמחו להעניק לכם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת.

 

 

    

   קרית ביאליק שדרות ירושלים 19      קרית ביאליק דגניה 1         קרית ביאליק אפריים 29       קרית ביאליק זינגר 13    

 

חדשות ועדכונים

 

 

 

חברת לונדון מתמחה בעסקות קומבינציה בהן בעלי המגרשים מקבלים כתמורה דירות פאר הנבנות במקום.

 

 

עבודות הבניה בפרוייקט אושה 24 ק.מוצקין, אנו לאחר סיום עבודות החפירה ויציקת מרתף המחסנים, עבודות הבניה הגיעו לקומה שניה ונמשכות בעיצומן. 

 

נמכרו כל הדירות בפרוייקט אושה 24 למעט דירת פנטהאוז ייחודית קומה שישית 4 חדרים 117 מ"ר + מרפסת 23 מ"ר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


עודכן בתאריך: 18/02/2024

יצירת קשר מהיר

 

משרדי החברה: חומה ומגדל 20, קרית חיים, טל: 04-8410222, פקס: 04-8416250, E-mail: doron@london-ltd.co.il

 

Image result for logo facebook FAVICON


© כל הזכויות שמורות לחברת לונדון ייזום ובנין בע"מ   אודות הנגישות