ראשי > דירות למכירה בקרית מוצקין >
אתם קובעים איך תראה דירתכם, אפשרות להזזת קירות ושינויי פנים - ללא כל עלות נוספת

 

דירות למכירה בקרית מוצקין

 

אם אתם רוצים לקנות דירה בקרית מוצקין הגעתם למקום הנכון! לחברת לונדון ייזום ובניין בע"מ ניסיון מעל עשרים שנה בבניית פרויקטים למגורים בעיר והשפעה גדולה על המראה ואיכות החיים של התושבים בה.
הניסיון הרב שיש לנו כאחת החברות המובילות בבנייה מאפשרת לנו ליזום פרויקטים חדשים של הקמת שכונות מגורים לצעירים או למשפחות ובנוסף לאפשר ללקוחות ליהנות ממבחר גדול מאוד של דירות למכירה בקרית מוצקין ללא תיווך.

 

פרוייקטים חדשים במוצקין - רק עם חברת לונדון

 

הכמות הרבה של המבנים בעיר שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו מאפשרת לנו גם להתאים לכל לקוח את הדירה המתאימה לו ביותר מבחינת המיקום בעיר, הגודל, הקרבה לטבע והעיצוב וכמובן גם לחסוך את העלות הגבוהה הנגבית בכל מקום אחר עבור תיווך.

 

 

דירות למכירה בקרית מוצקין ללא תיווך 


בנוסף, עבור מי שמחפשים דירות למכירה בקרית מוצקין ללא תיווך להשקעה מדובר גם כן בבחירה הנכונה מכיוון שכמי שמפתחים את העיר קריית מוצקים כבר שני עשורים ומלווים את התושבים שלה והמעבר שלהם בין דירות שונות במהלך חייהם נוכל למצוא את הנכסים הנכונים והמתאימים ביותר להגדלת התשואה ומקסום הרווח בכל דירה שתבחרו בה.


לחברה מספר פרויקטים חדשים שאו שמסתיימת הבנייה שלהם בקרוב או מתחילים להיבנות ועתידים להסתיים בשנה וחצי הקרובות בהתחייבות לעמידה בזמנים שהיא מלבד האיכות והמקצועיות ההבטחה החשובה ביותר שלנו ללקוחותינו בכל שנות פעילותנו הרבות וללא חריגה ממועדי הסיום לשמחתנו הגדולה. ניתן ליצור קשר עם היועצים המקסימים שלנו שישמחו להכיר לכם את הפרויקטים והאפשרויות בעיר שכולנו כל כך אוהבים, ולמצוא עבורכם דירות למכירה בקרית מוצקין שיתאימו בדיוק לכל מה שאתם רוצים צריכים וחולמים – המחיר, הגודל, המיקום, הבנייה ועוד מימדים שאולי היום אתם לא חושבים עליהם אבל יוכלו להיות משמעותיים מאוד בעתיד.

 

בנוסף לקרית מוצקין, חברת לונדון מציעה מגוון פרויקטים בקרית ביאליק, אתם מוזמנים להתרשם ממגוון דירות למכירה בקרית ביאליק ללא תיווך, למידע נוסף צרו קשר באתר 

 

חדשות ועדכונים

 

 

 

חברת לונדון מתמחה בעסקות קומבינציה בהן בעלי המגרשים מקבלים כתמורה דירות פאר הנבנות במקום.

 

 

עבודות הבניה בפרוייקט אושה 24 ק.מוצקין, אנו לאחר סיום עבודות החפירה ויציקת מרתף המחסנים, עבודות הבניה הגיעו לקומה שניה ונמשכות בעיצומן. 

 

נמכרו כל הדירות בפרוייקט אושה 24 למעט דירת פנטהאוז ייחודית קומה שישית 4 חדרים 117 מ"ר + מרפסת 23 מ"ר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


עודכן בתאריך: 18/02/2024

יצירת קשר מהיר

 

משרדי החברה: חומה ומגדל 20, קרית חיים, טל: 04-8410222, פקס: 04-8416250, E-mail: doron@london-ltd.co.il

 

Image result for logo facebook FAVICON


© כל הזכויות שמורות לחברת לונדון ייזום ובנין בע"מ   אודות הנגישות